دانلود کتاب Run to the Finish : The Everyday Runner's Guide to Avoiding Injury, Ignoring the Clock, and Loving the Run

[ad_1]

الهام و مهارتهای عملی دوندگانی که از سرگرمی لذت می برند را در اولویت قرار دهید و یک دونده “متوسط” شوید – آنها نمی خواهند بوستون را ببرند (یا حتی واجد شرایط بوستون نیستند) ؛ آنها فقط می خواهند قوی باشند و بدون مصدومیت باقی بمانند ، بنابراین آنها می توانند از لذت دویدن لذت ببرند. اگرچه همیشه مملو از پیشنهادات مفید آموزش استراتژیک است ، اما هسته اصلی آن این است که با طنز از موقعیت خود در کوله پشتی استقبال کنید و بیاموزید که بدون اینکه خود را با سایر دوندگان مقایسه کنید ، راه دویدن خود را دوست داشته باشید. پیشنهادات عملی مانند درک ناراحتی و درد ، جنبه های روانشناختی دویدن و جالب ترین عناصر برای درمان شایع ترین آسیب ها مانند “علائم مورد علاقه ماراتن پر جنب و جوش” و “همه ما در ابتدا چیزهای عجیب و غریب داریم” را ترکیب کنید. خط ایده ها “، بروکس یک راهنمای الهام بخش و زمینی برای هر دونده ای است که می خواهد شادتر باشد.

[ad_2]

source link