دانلود کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber

[ad_1]

222 راه برای شب های بهتر و صبح های روشن تر کمبود خواب می تواند زندگی بیداری شما را به شدت مختل کرده و بدخلقی و ناراحتی شما را ایجاد کند. اما وقتی به سقف خیره می شوید و گوسفندها را می شمارید ، نگران این هستید که ممکن است خواب هرگز نیاید … چه کاری باید انجام دهید؟ خوب ، خود را گمراه کنید و به خواب بروید – 222 راهکار ساده و نکات خلاقانه ، همه این موارد را علم پشتیبانی می کند: ساعت را بپوشانید (هر دقیقه از استرس جلوگیری کنید) و دو کیوی بخورید (اسید فولیک و آنتی اکسیدان های آنها به خواب کمک می کند) فک پتو (مانند در آغوش گرفتن سیستم عصبی) و لیستی تهیه کنید (سپس لیست کارها را تا فردا کنار بگذارید)! حتی با بی خوابی های گاه به گاه ، این راهنمای ضروری به خواب رفتن ، خواب ماندن و بیدار کردن بهترین خود کمک می کند.

[ad_2]

source link